Belajar dan terus belajar

Bismillahirrahmanirrahim...

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.
Alhamdulillah, aku punya kesempatan untuk meneruskan coretan pada blog ku yang tidak seberapa ini. Aku memberanikan diri untuk menjadi salah seorang blogger. Sedangkan aku tahu, diriku bukan lah rajin mengupdate blog. Kadang-kadang, setiap peristiwa yang berlaku dalam hidup ingin aku abadikan di sini yang mana aku ingin kongsikan 'hikmah' di sebalik peristiwa. Mejadikan diriku lebih dekat dengan Yang Maha Esa. Idea memang ada cuma tiada kesempatan. Kini akau masih mencari rentak dan merujuk kepada blog blogger yang senior. Belajar dan terus belajar. Kata orang, berdakwah di alam maya. Terasa malu juga dengan blog yang ntah apa-apa ni. Bukan nya ada pembaca pun...(he3)just nak practise.

Ok!Wahai jiwa perindu yang merindukan penciptanya...teruskan usaha majukan langkah mantapkan perancangan.Insya allah...Allah sentiasa bersama-sama dengan mu.

0 comments:

Post a Comment