Satu rentetan...

Kini aku berada di satu tempat
walaupun hati ini terasa berat
namun ku gagahkan juga kaki ini untuk melangkah
teringat dalam surah 9 ayat 49
melangkah lah kamu dengan merasa berat atau ringan
sungguh allah lebih mengetahui apa yang terbaik buat mu

Kini aku meninggalkan keluarga di kampung
di ikutkan hati..mahu saja aku join keluarga di kampung
semua ada ..kecuali ayah..semalam dah bertolak atas urusan kerja
bilakah keluarga ku akan bersatu kembali
satu saat yang aku nanti kan
ada nya event dalam keluargaku
sebelum ni kami ada rehlah keluarga
selepas itu gahthering keluarga
baru-baru ni kenduri
seronok melihat keluarga berkumpu
semoga allah memberkati pertemuan keluarga ku

Kini aku meninggalkan urusan kerja
buat sementara waktu
mencari siapa diriku
aku sedar diri ini ada kekurangan
ya allah!tunjukki aku jalan yang kau redhai
kuatkan semangat juang ku
istiqamah dan istimrarkan aku di jalan yang ku pilih ini

0 comments:

Post a Comment